Pin
Send
Share
Send


The Times-пен шатастырмау керек.Басып шығару және тарату орталығы The Washington Times газеті

The Washington Times газеті американдық күнделікті газет. New York Avenue NE, Вашингтон, D.C. мекен-жайы бойынша 3600-де жарияланған, газет американдық саясатқа ерекше көңіл бөлетін жалпы қызығушылық тақырыптарын қамтиды. Оның ұраны - «Американдық газет».

1982 жылы 17 мамырда Біріккен шіркеу жетекшісі Сун Мён Мун негізін қалаған Times News World Communications, 2010 жылға дейін шіркеумен байланысты халықаралық медиа-конгломерат болды, онда Мун мен бұрынғы басшылар тобы қағазды сатып алды. Қазіргі уақытта ол шіркеудің толық еншілес кәсіпорны болып табылатын әртараптандырылған конгломераттық Operations Holdings иелігінде.12

Америка Құрама Штаттарында түрлі-түсті суретке түсірген алғашқы кеңестердің бірі, The Washington Times газеті күнделікті басылым Колумбия округіне және Мэриленд және Вирджиния бөлімдеріне таратылады. Ұлттық аудиторияға арналған апта сайынғы таблоидтық басылым да жарық көреді.3 Әдеттегі шығарылымға әлемдік және ұлттық жаңалықтар, бизнес, саясат, редакторлар мен пікірлер, жергілікті жаңалықтар, спорт, ойын-сауық және саяхат бөлімдері енеді. Мерзімді түрде газетте белгілі бір тақырыптарға арналған 30-40 беттен тұратын үлкен бөлімдер жарияланады, олардың құрамына түрлі сарапшылардың баяндамалары мен түсініктемелері кіреді. Саяси консервативті, The Washington Times газеті қажет балама ұсынады The Washington Post басылымы бұған дейін Вашингтонда шыққан жалғыз ірі газет болатын.

Тарих

Басы

The Washington Times газеті 1982 жылы News World Communications, Біріккен Шіркеумен байланысты халықаралық медиа-конгломерат, негізінен Оңтүстік Кореяда, Жапонияда және Оңтүстік Америкада газеттерге ие, сондай-ақ United Press International ақпарат агенттігі.4 Бо Си Пак, шіркеудің негізін қалаушы және жетекші Сун Мён Мунның негізін қалаушы президенті және басқарма негізін қалаушы төрағасы болды.5 Мун Холокост туралы жазған раввин және колледж профессоры Ричард Л. Рубенштейннен директорлар кеңесінде қызмет етуді сұрады.6 Газеттің алғашқы редакторы және баспагері Джеймс Р. Уилан болды.

Негізі қаланған кезде The Washington Times газеті, Вашингтонда тек бір үлкен газет бар еді Washington Post. Массимо Интровигна, 2000 кітабында Бірлік шіркеуі, деді Хабарлама ол «Америка Құрама Штаттарындағы ең көп біріккен Антиконференцияға қарсы қағаз» болды.7 2002 жылы бұл мерекеге арналған іс-шарада Times 20 жыл, Мун айтты: «The Washington Times газеті американдықтарға Құдай туралы «және» туралы хабарлауға жауап береді.The Washington Times газеті Құдай туралы шындықты әлемге таратудың құралы болады ».8

The Times жылдан кейін құрылған Washington Star, Washington Star. Қашан Times басталды, бұл американдық кең спектрлердің арасында толық түсті алдыңғы бетті, оның барлық бөлімдеріндегі және түрлі түсті элементтердің толық беттерін басып шығару ерекше болды. Дегенмен USA Today бірдей түсті қолданды, бірнеше жыл қажет болды The Washington Post басылымы, Нью-Йорк Таймс, және басқалары да дәл осылай істеу керек.

The Washington Times газеті бастапқыда өзінің редакторлары мен пікірлер бағандарын АҚШ газеттерінде жиі кездесетін тәжірибе ретінде емес, алдыңғы жаңалықтар бөлімінің соңында емес, жеке-жеке түсіндірме бөлімінде жариялады. Бұл фактіні көрсететін теледидарлық жарнамалар. Кейінірек, бұл тәжірибеден бас тартылды (жексенбіден басқа, көптеген басқа газеттер, оның ішінде) Хабарлама, сонымен бірге жасаңыз). The Washington Times газеті Сондай-ақ, ол жарнамалаған сияны оқырманның қолына түсу ықтималдығы аздау деп қолданды Хабарламас. Бұл дизайн мен оның редакциялық мазмұны Вашингтонда «нақты әсерді» тартты.9

Ыдыстар The Washington Times газеті газет

Жергілікті жерде қағазды үйге жеткізу ашық-қызғылт түсті полиэтилен пакеттерде, «жарқын. Больдер. Вашингтон Таймс» және «ұраны өзгереді» деген сөздер жазылған.

Қашан Times оның құрамында 125 тілші болды, олардың 25 пайызы Біріккен шіркеу мүшелері.10 1982 ж Хабарлама сынға алды Times сыншы Скотт Сублетттің фильмді теріс шолғаны үшін өлтіргені үшін ИнхонБірлестік шіркеуі демеушілік жасаған.11

Президент Джордж В. Буштың бұрынғы дикторы Дэвид Фрум 2000 жылғы кітабында Біз мұнда қалай келдік: 70-жылдар, Айдың бергенін жазды Times редакциялық тәуелсіздік.9 Бірақ бұрынғы кейбір қызметкерлер, соның ішінде газеттің алғашқы редакторы және баспагері Джеймс Р. Уилан, қағаз басынан бастап Мунның бақылауында болды деп сендірді. Келісім-шарттың редакциялық дербестігі кепілдендірілген Уилан, иелері келісімшартты жаңартудан бас тартқан кезде, «Менің қолымда қан бар» деп айдың заңдылығына қол жеткізуге көмектескені үшін қағазды қалдырды.12 Үш жылдан кейін редакторлық парақтың редакторы Уильям П.Чешир және оның төрт қызметкері біріккен шіркеудің жоғары лауазымды тұлғасы Санг Кук Ханның анық нұсқауы бойынша, сол кездегі редактор Арнауд де Борчграве саяси редакторлық сынды қатаң түрде жіберді деп айыптады. Оңтүстік Кореядағы репрессия.13

Де Борчграве жылдар

Смит Хемпстонның қысқаша редакторлығынан кейін, Арнауд де Борчграве, United Press International және үлкен мансабы бар американдық журналист Ньюсуик 1985 жылдың 20 наурызында атқарушы редактор болып тағайындалды.

Оның жұмысы кезінде де Борчграве жасады The Times ел астанасындағы консерваторлар үшін оқу керек. Ең қызығы, де Борчграве Никарагуа көтерілісшілері үшін қаражат жинауға мүмкіндік берді және нацистік соғыс қылмыскерлеріне апаратын ақпарат алуға көмектесті.14

Арнауд де Борчграве 1991 жылы редакциялық бақылауды тастады.15

Уэсли Пруденнің редакциясы

Весли Пруден 1992 жылы газеттің атқарушы редакторы болып тағайындалды. Пруденнің редакторлығымен қағазда консервативті ұстаным қалыптасты, бұл пікірталас тудырды. 16 Пруденнің астында, The Washington Times Американдық Азаматтық соғыс туралы әр сенбіде осы елдің жалғыз күнделікті газеті туралы мақалалардың толық бетін жүргізгені үшін аталып өтті. Пруден мұны «біздің ең танымал қасиетіміз» деп атады және «Азамат соғысы туралы Американдық кез-келген тақырыпқа қарағанда кітаптар көбірек» деп атап өтті. Пруденнің айтуынша, «Азаматтық соғыс парағында Одақтың Конфедерация сияқты даңқталуы туралы көптеген әңгімелер бар». Көп ұзамай Пруден зейнетке шықты, бас редактор Times Азаматтық соғыс парағы Американың барлық соғыстарын қамту үшін кеңейтіліп, «Америка соғыс кезінде» деп өзгертілетінін жариялады.17

1992 жылы Нью-Йорк Таймс хабарлады Washington Times циркуляцияның тек сегізден бір бөлігі болды Хабарлама (100 000 - 800 000) және оған жазылушылардың үштен екісі де жазылды Хабарлама.18 1994 жылы Times апта сайынғы ұлттық басылымды ұсынды. Ол таблицалық форматта жарияланып, бүкіл елге таратылды.19

Президент Рональд Рейган оқыды дейді The Times оның қызметтік мерзімі ішінде күн сайын.20 1997 жылы ол:

Американдықтар шындықты біледі. Сіз, менің достарым The Washington Times газеті, оларға айтып берді. Бұл әрқашан танымал нәрсе емес. Бірақ сіз қатты және күшті дауыссыз. Мен сияқты, сіз Вашингтонға ғасырдың ең маңызды онжылдығының басында келдіңіз. Біз бірге жеңімізді орап, жұмысқа кірістік. Ия, иә, біз қырғи қабақ соғысты жеңдік.21

1997 жылы Вашингтонның Таяу Шығыс мәселелері туралы есебі (АҚШ және Израиль саясатына сыни көзқараспен қарайды), мақтады Times (бірге Христиандық ғылым мониторы христиан шіркеуіне тиесілі, ғалым) және Washington Times әпке басылымы Таяу Шығыс уақыты бұл олардың исламды және Таяу Шығысты объективті және ақпараттық тұрғыда жариялау деп атады, сол себепті Израильдің жалпы редакциялық саясатын сынға алды. Times. The Есеп шіркеулерге тиесілі болған бұл газеттерге Америка Құрама Штаттарындағы Израильді қолдайтын қысым топтары аз ықпал етті деген болжам жасады.22 1998 жылы Египет газеті Әл-Ахрам деп жазды Times редакторлық саясат «араб, мұсылманға қарсы және израильдікке қарсы» деген қатерлі саясат болды.23

2002 ж. The Washington Times газеті Ұлттық білім беру қауымдастығын (NEA), мұғалімдердің ең ірі одағы, студенттерді АҚШ үкіметінің саясаты Дүниежүзілік сауда орталығына 11 қыркүйек шабуылына ішінара кінәлі деп үйретуде айыптайтын мақаланы жариялады. Бұл айыпты NEA және либералды пікір білдірушілер жоққа шығарды.24

The Washington Times газеті жаңалықтар бөлмесі

2002 жылы Washington Post ардагер Бен Брэдли: «Мен олардың кейбір жергілікті әңгімелер алғанын көріп отырмын Хабарлама жоқ және болуы керек еді ».25 Данте Чинни жазған Колумбия журналистикасына шолу:

Прудень айтқандай, «басқалар сағынатын» оқиғаларды дауыстап айтудан басқа Times Вашингтонның журналистік ферма жүйесінде маңызды рөл атқарады. Газет жас тілшілердің жұмыс орындарына ауысуына мүмкіндік берді The Wall Street Journal, Нью-Йорк Таймс, тіпті Хабарлама. Лоррейн Веллерт, жұмыс істеген Times 1992-1998 жылдардағы тәжірибесі оған қазіргі жұмысына тура секіруге мүмкіндік берді дейді Бизнес аптасы. «Менде көптеген мүмкіндіктер пайда болды. Олар талантты бағалап, марапаттады, шынын айтқанда, айналым көп болды».26

2003 жылғы кітабында Өтіріктер (және оларға айтатын өтірікшілер): оңға әділ және теңгерімді көзқарас, комик, автор, кейінірек демократ сенатор Аль Франкен сынға арналған тарауды арнады Times атқарушы редактор Уэсли Пруден репортердің тарихын жазғаннан кейін - журналистің Фрэнкенің Ақ үйдегі партиясы туралы білместен. Франкенің айтуы бойынша, қайта жазу Франкен теріс қабылдау қабылдаған сияқты пайда болды, оның айтуынша, бұл олай емес еді.27

2004 жылы Washington Post кейбір арасындағы келіспеушілік туралы хабарлады Times персонал мен БҰҰ-ның қолдауын қоса алғанда, халықаралық мәселелер бойынша қағазға көзқарасы.28

Пруденнен кейінгі жылдар

2008 жылдың қаңтарында бас редактор Уэсли Пруден отставкаға кетті және Джон Ф. Соломон бас редактор болып жұмыс істей бастады Washington Times. Соломон Ассошиэйтед Пресс және журналистердің тергеуші-журналисті ретінде танымал болды Washington Post. Бір айдың ішінде қағаз негізгі ақпарат құралдарының қолданылуына көбірек сәйкес болу үшін кейбір стильдік нұсқаулықтарды өзгертті. The Washington Times бұдан былай «заңсыз шетелдіктер» және «гомосексуалдық» сияқты сөздерді қолданбайтынын мәлімдеді және көп жағдайда «заңсыз иммигранттар» және «гей» сияқты «бейтарап терминологияны» қолдайды. Сондай-ақ, сенатор Хиллари Клинтонға сілтеме жасаған кезде «Хиллари» сөзін қолдануды тоқтату туралы шешім қабылданды, ал «гей неке» сөзіндегі «үйлену» сөзі газеттегі тырнақшаларда болмайды. Саясаттағы бұл өзгерістер кейбір консерваторлардың сынына себеп болды.29 Келешегі журналға сілтеме жасады Times Біріккен Ұлттар Ұйымы мен Солтүстік Корея арасындағы келіспеушіліктерге қатысты айқын саяси модерация және «Республикалық құқық өзінің ең адал БАҚ одақтасынан айрылып қалуы мүмкін» деді.30 Сол жылы, Times сенбілік баспа басылымын шығаруды тоқтатты.

2009 жылдың 30 қарашасында Сун Мён Мунның ұлы Хён Цзин Мун (Престон деп те аталады) қағаздың бас компаниясының төрағасы болғаннан кейін, Нью-Йорк Таймс деп хабарлады The Washington Times газеті, бұдан әрі Біріктіру Шіркеуінен қаражат алмайды және жарияланымды тоқтатуға немесе тек интернет-басылымға өтуге тура келуі мүмкін.31 2009 жылдың желтоқсан айында Times өзінің 370 қызметкерінің 40 пайызын жұмыстан шығарып, жазылым қызметін тоқтататындығын, оның орнына үкіметтің филиалдарын қоса Вашингтонның кейбір аудандарында қағазды тегін тарататынын мәлімдеді. The Times ол «эксклюзивті репортаждар мен терең ұлттық саяси хабарлау, кәсіпорындық және тергеу репортаждары, геостратегиялық және ұлттық қауіпсіздік жаңалықтары мен дәстүрлі құндылықтарға негізделген мәдени хабарлар» деп айқындайтын өзінің «негізгі мықты жақтарына» баса назар аударатынын айтты.32 2009 жылдың 31 желтоқсанында ол елордалық-спорттық және спорттық бөлімдерін алып тастай отырып, енді толыққанды газет бола алмайтынын мәлімдеді.33

2010 жылдың тамызында оны сату туралы келісім жасалды Times шіркеуге жақын топқа. Бас редактор Сэм Дилейдің айтуынша, бұл үлкен жетістік болды Times персонал.34 2011 жылдың наурызында Times бұрынғы қызметкерлердің кейбірі қалпына келтірілетінін және қағаз спорт, метро және өмір бөлімдерін қайтаратындығын мәлімдеді.35 2011 жылдың маусымында бұрын Эд Келли Оклахоман, жаңалықтар мен пікір мазмұнын бақылайтын редактор ретінде жалданды.36

2012 жылдың 14 қазанында аға атқарушы директор, президент және басқарма төрағасы Дуглас Д. Джу екені жарияланды Times және онымен байланысты басылымдар жиырма жылдан астам уақыт бойы құлдырап келді.37 Times президент Том МакДевитт оның орнына төраға болды, және Ларри Бисли, сол кездегі аға атқарушы директор Санкт-Петербург Таймс және Los Angeles Daily News, компанияның жаңа президенті және бас атқарушы директоры ретінде жұмысқа қабылданды. Бисли сандық баспа мүмкіндіктерін кеңейтуге және бүкіл ел аудиториясын көбейтуге бағытталған кірістілікке қол жеткізудің жаңа стратегиясын жариялады.38

2013 ж. Наурызда Herring Networks компаниясымен жұмыс жасайтыны туралы жарияланды Washington Times 2013 жылдың ортасында эфирге шығатын жаңа кабельдік желіні құру. Жаңа желі One America News (OAN) деп аталды.3940 2014 жылдың шілдесінде OAN өзінің жаңалықтары мен өндірістік студияларын сыртқа көшірді The Washington Times газеті Капитоладан бірнеше қадам жерде, Конституцияның жаңа даңғылы NW 101 мекен-жайы бойынша орналасқан. Бұл қадам OAN-мен қарым-қатынасты аяқтады The Washington Times газеті.

2013 жылдың шілдесінде бұрынғы атқарушы редактор және тергеуші журналист Джон Ф. Соломон редактор болып оралды және газеттің мазмұнын, цифрлық және іскерлік стратегияларын бақылауды жүзеге асырды. The Times сондай-ақ сатып алды Вашингтон гвардиясы, 2012 жылы Сүлеймен және Associated Press-тің бұрынғы басшылары Джим Уильямс және Брэд Калбфельд құрған Интернеттегі жаңалықтар порталы.41 Қазан айында газет смартфондар мен планшеттерде жұмыс істеуге арналған жаңа ұлттық сандық басылымын жариялады. Сонымен қатар Timesбаспа және Интернеттегі мазмұндағы қосымша, қосымша эксклюзивті сұхбат және консервативті комментатор Мишель Малкиннің апта сайынғы айдары сияқты қосымша мазмұнды ұсынады.42

2015 жылы бұл құжат «АҚШ-Ресей Кроссталкты» қабылдады, бұл бірлескен бастама Times және АҚШ-тағы ұлттық мүдделер орталығы Коммерсант газеті және Ресейдегі Валдай клубы, екі ел арасындағы қатынастарға қатысты сыртқы саясатты талқылауға арналған.43

2015 жылдың 16 қарашасында газет сайтында 4,3 миллионға жуық қаралды, бұл компанияға қарағанда 20 пайызға жоғары 44

Қаржылық тұрақтылық мәселелері

The Washington Times 33 жыл ішінде кірістіліктің жетіспеушілігінен кейін, 2015 жылы өзінің алғашқы кірісті жылын өткізді.45

2002 жылға дейін Біріккен Шіркеуді субсидиялауға шамамен 1,7 миллиард доллар жұмсалды The Washington Times газеті бұрынғы қызметкерлердің айтуы бойынша.8 2002 ж. Колумбия журналистикасына шолу Айдың айтуынша, оған шамамен 2 миллиард доллар жұмсалған Times.26 2003 ж. Нью-Йоркер Сун Мён Мунның өзі 1991 жылы сөйлеген сөзінде атап өткендей, қағаз шыққан сәттен бастап миллиард доллар жұмсалды, «іс жүзінде тоғыз жүз миллионнан бір миллиард долларға дейін ақша жұмсалды. Washington Times."46 2008 жылы Томас Ф. Розер Чикаго күнделікті бақылаушысы аталған бәсекелестік Times қозғалатын фактор ретінде The Washington Post басылымы оң жақта, және Мун «қағаздың бәсекеге қабілетті болуы үшін болашақта миллиардтарды жұмсайтынын мәлімдеді» деді.47

13 қараша 2014 ж. The Washington Times газеті Президент және бас директор Ларри Бисли рентабельділікке қол жеткізуге дайын екенін мәлімдеді.48 2013 жылдың қаңтарынан бастап газет шығындарын 37 пайызға төмендетіп, кірісін үштен бір бөлігіне көбейтті. Сандық өнімдер, соның ішінде The Times кірістерді арттыруда веб-сайттар, интернеттегі бейнелер және электронды пошта маркетингтік науқандар маңызды рөл атқарды. Күнделікті баспа жарнамасынан түскен табыс 58 пайызға өсті. The Times Калифорния, Техас, Нью-Йорк, Флорида және Вирджиния өзінің бес ірі штатының санауымен ұлттық платформада сурет салып, 40 миллионнан астам бетке және 5 миллион бейнені қарауға үш айдың ішінде өзінің сандық аудиториясын едәуір арттырғаннан кейін 2015 жылдың қыркүйегінде пайда болды. оқырман. Бас директор «біз өз тобымызды Beltway төсенішінде әлі де үлкен беделге ие баспа басылымына қолдау көрсете алатын сандық алғашқы бизнеске айналдыруға күш салғаны үшін мақтан етемін» деді.45

Саяси ұстаным

Times таратқыш

Саяси пікірлер The Washington Times газеті көбінесе консервативті деп сипатталады.4950 The Washington Post басылымы хабарлады:

The Times коммунизмге қарсы тұру үшін және ол өзінің либералды ұстанымдары ретінде қабылданған консервативті балама болу үшін Мун құрды The Washington Post басылымы. Содан бері, газет өзінің «тәуелсіз қағазды» да, саяси құқықты жақтаушы емес, жаңалықтар туралы әділетті және теңдестірілген репортер екенін көрсетуге тырысып, өзінің редакциялық тәуелсіздігін дәлелдеуге тырысты.8

Консервативті комментатор Пол Вейрич:

The Washington Post басылымы олар менмендікке ие болды және олар жаңалықтың не екенін және жаңалықтар емес екенін анықтап, көптеген басқа оқиғаларды қамтымайтындықтарын шешті. Және Washington Times мәжбүр етті Хабарлама олар жабылмайтын көптеген нәрселерді жабу үшін Times болған жоқ.51

2007 ж. Ана Джонс деді Washington Times Ол құрылғаннан кейін көп ұзамай «саяси жаңалықтардың маңызды оқылымына» айналды және бұл қағазды «Рейганнан бастап әр республикалық әкімшілікпен тығыз байланыстағы консервативті газет» деп сипаттады.52

2009 ж. Нью-Йорк Таймс хабарлады:

Өзінің консервативті редакциялауымен қағаз көптеген өсіп келе жатқан консервативті журналистер үшін маңызды жаттығу алаңы болды және қозғалысқа қатысушылар үшін міндетті болып табылады. Тони Бланкли, Фрэнк Дж. Гаффни Кен, Ларри Кудлоу, Джон Подхорец және Тони Сноу - консерваторлардың кімдер екендігі шынайы, оның парақтарына тыйым салған.32

Ескертпелер

  1. Washington The Washington Times Associated Press-тің алғашқы пайдалы айы туралы хабарлайды, 2015 жылғы 15 қазан. 2017 жылғы 31 мамырда шығарылды.
  2. Us Біз туралы Operations Holdings, Inc. 2017 жылғы 31 мамырда жарияланған.
  3. ↑ Жазылыңыз The Washington Times газеті. 31 мамыр 2017 ж.
  4. Вашингтонда Sun Myung Moon қағазы пайда болды Нью-Йорк Таймс, 18 мамыр 1982 ж. 31 мамыр 2017 ж.
  5. ↑ Пак Washington Times корпорациясының негізін қалаушы президенті (1982-1992 жж.) Және басқарма төрағасы болды. Бо Си Пак, Қосымша В: Доктор Бо Хи Пактің өмірінің қысқаша хронологиясы Мәсіх: Менің күннің жаңаруы туралы куәлігім, 1-том (Ланхэм, MD: Америка Университетінің Баспасы, 2000, ISBN 978-0761818151).
  6. ↑ «Рабби Moonie газетінің кеңесіне кіреді», Palm Beach Post, 21 мамыр, 1978 жыл.
  7. ↑ Massimo Introvigne, Заманауи діндегі шіркеуді біріктіру (Солт-Лейк-Сити, UT: Қол кітаптары, 2000, ISBN 978-15608514550), 25.
  8. 8.0 8.1 8.2 Фрэнк Ахренс, Айдың сөзі Times 20-ға толғанда ескі елестерді көтереді The Washington Post басылымы, 23 мамыр 2002. 31 мамыр 2017 ж.
  9. 9.0 9.1 Дэвид Фрум, Біз мұнда қалай келдік: 70-жылдар (Нью-Йорк: Негізгі кітаптар, 2000, ISBN 978-0465041954).
  10. Lis Элизабет Бумиллер, Ұлттың астанасы жаңа күнделікті газет шығарады, The Washington Post басылымы, 17 мамыр 1982 ж. 31 мамыр 2017 ж.
  11. ↑ Lois Romano, «Шолу өлтірілді» The Washington Post басылымы, 18 қыркүйек 1982 жыл.
  12. ↑ Сьюзан Раски, экс-баспагер «Moon Church Ran» газеті, Нью-Йорк Таймс, 23 шілде, 1984. 31 мамыр 2017 ж.
  13. Washington «Washington Times-тен бес отставка», The Washington Post басылымы, 15 сәуір, 1987. 31 мамыр 2017 ж.
  14. ↑ Сэм Робертс, Арнауд де Борчграв, өмірі ертегідегі журналист, 88 жасында қайтыс болды Нью-Йорк Таймс, 16 ақпан 2015. 31 мамыр 2017 ж.
  15. G Барбара Гамарекян, Washington Times редакторы қызметінен кетті, бірақ мақалаларын жазуды жалғастыра береді Нью-Йорк Таймс, 1991 жылғы 18 мамыр. 2017 жылдың 19 шілдесінде шыққан.
  16. Ari Мэрайя Блейк, Вашингтон Таймс артта үлкен қадам жасайды Колумбия журналистикасына шолу, 11 ақпан 2013. 31 мамыр 2017 ж.
  17. ↑ Хабарландыру The Washington Times газеті, 31 мамыр 2008. 2017 жылғы 1 маусымда шығарылды.
  18. S. Алекс С. Джонс, Washington Times өзін-өзі қалпына келтіруге көшеді, Нью-Йорк Таймс, 27 қаңтар 1992. 2017 жылғы 1 маусымда шығарылды.
  19. ↑ Уильям Глаберсон, Консервативті Күнделікті Ұлттық Ұлтты кеңейтуге тырысады, Нью-Йорк Таймс, 27 маусым 1994. 2017 жылғы 1 маусымда шығарылды.
  20. ↑ Заманның артында Есеп берудің әділдігі мен дәлдігі (FAIR), Тамыз / қыркүйек 1987. 1 маусым 2017 ж.
  21. ↑ Джон Горенфельд, құрметті басшының қағаз айы Американдық проспект, 19 маусым 2005. 1 маусым 2017 ж.
  22. ↑ Ричард Х.Куртис, АҚШ-тың БАҚ иелігі қысқарған сайын, исламды кім қолдайды? Вашингтонның Таяу Шығыс мәселелері туралы есебі, Желтоқсан 1997. 2017 жылдың 1 маусымында шығарылды.
  23. ↑ «Вашингтон Таймс» - бұл Израильдің Ликуд үкіметінің ультра консервативті құқығы, сөзсіз қолдаушылары. Газет Сун Мён Мунға тиесілі, бастапқыда Солтүстік Кореяның тумасы және Біріккен Шіркеудің басшысы, оны өте оң жақ сүйектері жасайды. Нетаньяхудың дайын одақтасы.Нетаньяхудың Мунмен жеке танысқан-білмейтіні белгісіз, дегенмен ол Вашингтон Таймс газетінде бірнеше қызметкермен тығыз достық қарым-қатынас орнатқан, оның редакциялық саясаты араб, анти-мұсылманға қарсы. және Израильді қолдайды ». Ибрахим Нафи, баяғы ескі ойын Әл-Ахрам, 12-18 қараша, 1998. 1 маусым 2017 ж.
  24. ↑ Кэти Янг, Мұғалімдер одағына әділетсіз шабуыл Бостон глобусы, 2 қыркүйек 2002. 1 маусым 2017 ж.
  25. ↑ Скотт Шерман, Вашингтон 2002: Дональд Грэмдің Washington Post Колумбия журналистикасына шолу, 2002. 1 маусым 2017 ж.
  26. 26.0 26.1 Вашингтон 2002: Басқа құжат Колумбия журналистикасына шолу, 2002. 1 маусым 2017 ж.
  27. Frank Аль Франкен, Өтіріктер (және оларға айтатын өтірікшілер): оңға әділ және теңгерімді көзқарас (Плюм, 2004, ISBN 978-0452285217).
  28. ↑ «Инсайдерлер шіркеудің жаңа бағыты - қырғи қабақ соғыстың аяқталуымен Біріккен Ұлттар Ұйымы сияқты халықаралық ұйымдарға қолдау көрсетіп, дүниежүзілік бейбітшілік пен конфессияаралық түсіністік үшін науқанды өткізу маңызды екенін айтады. Бұл көзқарас Times-тің қиын кезеңіне ыңғайсыз болар еді. бас редакторы Уэсли Пруден және оның неоконсервативті бағалаушыларының тұрақтылығы ». Дэвид Игнатий, заманның шиеленісі The Washington Post басылымы, 18 маусым, 2004. 1 маусым 2017 ж.
  29. ↑ Washington Times стиль нұсқаулығын жаңартады Салон, 27 ақпан 2008. 23 маусым 2017 ж.
  30. ↑ жаңалықтар мен қызығушылықтар, Келешегі, 24 қыркүйек, 2006. 23 маусым 2017 ж.
  31. Эшли Паркер, Вашингтон Таймс белгісіздіктің басында, Нью-Йорк Таймс, 30 қараша, 2009. 23 маусым 2017 ж.
  32. 32.0 32.1 Эшли Паркер Вашингтон Таймс газетінде штат санын қысқартуды жариялады, Нью-Йорк Таймс, 2 желтоқсан 2009. 23 маусым 2017 ж.
  33. D Дан Дэйли, спортқа арналған элогия, The Washington Times газеті, 3 қаңтар 2010. 23 маусым 2017 ж.
  34. The The Washington Times газетіне жұмыс жасау, Нью-Йорк Таймс, 25 тамыз 2010 жыл. 23 маусым 2017 ж.
  35. ↑ Кич Хейджи, Washington Times дүйсенбіде басталады. Политико, 16 наурыз 2011. 23 маусым 2017 ж.
  36. ↑ Дженнифер Харпер, Эд Келли The Washington Times газетінің жаңа үздік редакторы болды. The Washington Times газеті, 10 маусым 2011. 23 маусым 2017 ж.
  37. ↑ Дэвид Р. Сэндс, Longtime Times Joo атқарушы директоры қызметінен кетіп, Кореяда жұмыс істейді The Washington Times газеті, 14 қазан 2012. 24 маусым 2017 ж.
  38. ↑ New Times басқарушысы тез арада көшбасшылық топты атауға, табыстылыққа жол ашуға көшеді The Washington Times газеті, 16 қазан 2012. 24 маусым 2017 ж.
  39. ↑ Дженнифер Харпер, The Washington Times кабельдік желіге дейін The Washington Times газеті, 13 наурыз 2013 жыл. 24 маусым 2017 ж.
  40. ↑ Дэвид Фредландер, Американың бір жаңалықтар желісі, жаңа консервативті кабельдік канал, іске қосуды ұйымдастырады Күнделікті аң, 14 наурыз, 2013. 24 маусым 2017 ж.
  41. ↑ Сүлеймен The Washington Times газетінде жетекші мазмұнына, бизнес стратегиясына оралды The Washington Times газеті, 8 шілде 2013. 2017 жылғы 25 маусымда шыққан.
  42. ↑ Times өзінің National Digital Edition қосымшасын іске қосады The Washington Times газеті, 31 қазан 2013. 24 маусым 2017 ж.
  43. ↑ АҚШ-Ресей Кросстальк The Washington Times газеті. 24 маусым 2017 ж.
  44. ↑ Дженнифер Харпер, Крис Долан The Washington Times газетінің атқарушы редакторы болып тағайындалды The Washington Times газеті, 24 қараша, 2015. 24 маусым 2017 ж.
  45. 45.0 45.1 Дженнифер Харпер, Washington Times 33 жылдан кейін 1 миллиард доллар шығынынан кейін кірістілікке қол жеткізеді Жуу уақыты, 14 қазан, 2015. 24 маусым 2017 ж.
  46. ↑ Sun Myung Moon, Дүниежүзілік көшу кезеңіндегі біздің миссиямыз, Тарриттаун, Нью-Йорк, 23 желтоқсан 1991 ж. 24 маусым 2017 ж.
  47. ↑ Томас Розер, Либералды БАҚ Эдвардс тарихын қалай құрметтеді Чикаго күнделікті бақылаушысы, 18 тамыз 2008 жыл. 24 маусым 2017 ж.
  48. ↑ Дженнифер Харпер, Тернарунд! Washington Times 32 жылдық тарихындағы алғашқы пайдасын жариялауға дайын болды The Washington Times газеті, 13 қараша, 2014. 24 маусым 2017 ж.
  49. ↑ Мими Холл, Буш консервативті ақпарат құралдарының қол жетімділігін арттырады USA Today, 22 наурыз 2001. 2017 жылғы 19 шілдеде шығарылды.
  50. ↑ Уильям Глаберсон, Медиа-бизнес; Күнделікті консерваторлар ұлттық таңбаны кеңейтуге тырысады Нью-Йорк Таймс, 27 маусым 1994. 2017 жылдың 19 шілдесінде шыққан.
  51. ↑ Алдыңғы сызық: Міржақып Айдың тірілуі 1992 жылдың 21 қаңтары. 2017 жылдың 19 шілдесінде шыққан.
  52. ↑ Джеймс Риджуэй, Буш мырза, жаңарған Күн Мён Мунды тағы да атап өту Ана Джонс, 29 сәуір 2007. 2017 жылдың 19 шілдесінде шыққан.

Пайдаланылған әдебиеттер

  • Франкен, Аль. Өтіріктер (және оларға айтатын өтірікшілер): оңға әділ және теңгерімді көзқарас. Плюм, 2004. ISBN 978-0452285217
  • Фрум, Дэвид. Біз мұнда қалай келдік: 1970 жылдар: Сізге қазіргі өмірді әкелген он жыл (жақсырақ немесе жаман). Негізгі кітаптар, 2000. ISBN 978-0465041954
  • Горенфельд, Джон. Нашар айдың пайда болуы: Ай Вашингтон Таймс қалай қастерледі, діни құқықты өзгертті және американдық патшалық құрды. Саусалито, Калифорния: Polipoint Press, 2008. ISBN 978-0979482236
  • Интровигне, Массимо. Біріктіру шіркеуі: қазіргі заманғы дін саласындағы зерттеулер. Қол қою кітаптары, 2000. ISBN 978-1560851455
  • Ай, Күн Мён. Бейбітшілікті сүйетін жаһандық азамат ретінде. Вашингтон, Колумбия округі: Вашингтон Таймс қоры, 2010. ISBN 978-0615393773
  • Пак, Бо Сәлем. Мәсіх: Менің жаңару туралы куәлігім Күн Мён Мун, том. 1. University Press America, 2000. ISBN 978-0761818151
  • Пруден, Уэсли. Потомактан қорқыныш пен үрей. Екінші жыл сайынғы құрметті журналистік дәрісі, Heritage Foundation, 15 тамыз 2002 ж. 10 мамыр 2017 ж.

Сыртқы сілтемелер

Барлық сілтемелер 2017 жылғы 20 шілдеде алынды.

  • Ресми веб-сайт
  • Washington Times медиа-фактілерді тексеру
  • The Washington Times, Bloomberg LLC компаниясына шолу

Pin
Send
Share
Send